RANDEVU OLUŞTUR

Istanbul, Turkey

Kol ve Uyluk Germe
Home 9 Vücut 9 Kol ve Uyluk Germe

Kol ve Uyluk Germe veya Brakiyoplasti Nedir?

Brakiyoplasti  üst koldaki gevşek cildi ve fazla yağ birikintilerini gidermek için uygulanan cerrahi bir prosedürdür.

Çoğu zaman bu, kilo dalgalanmalarının veya gastrik bypass veya kilo verme ameliyatından sonraki kilo kaybı sonucudur. Üst kolun gereksiz, gevşek cildi varsa, tek başına liposuction yardımcı olmaz ve bu alanın doğru tedavisi cerrahi kesi  veya fazla cildin çıkarılması ile mümkündür.

Bu, dirsekten koltuk altına kolun uzunluğu boyunca doğrusal bir kesi ile veya bazı durumlarda sadece koltuk altındaki bir kesikle gerçekleştirilebilir. Ameliyatın kendisi yaklaşık iki ila üç saat sürer. Hastalar işlemden sonra birkaç hafta boyunca sıkıştırıcı bir giysi giyer ve iyileşme üç ila beş gün dinlenmeyi gerektirir.

Kimler faydalanabilir?

Büyük miktarda kilo kaybetmiş hastalar

Mide küçültme ameliyatı  gibi bariatrik cerrahi prosedüründen sonra önemli miktarda kilo kaybetmiş hastalar. Çoğu zaman, bariatrik cerrahi sonrası deri  gergin yağ dokusunun tekrar yerine oturması için yeterince elastik değildir; bu nedenle, özellikle üst kollarda  sarkmalar görülür.

Yaşlanma vücutta ve ciltte bir çok değişikliğe sebep olur. Zamanla , cilt daha gevşek ve hassas olur. Cildin sarkması, üst kollarda giysilerle bile görülebilen kırışıklıklara ve şişkinliklere neden olur. Kol kaldırma ameliyatı sırasında fazla cilt çıkarıldığında ve düzgünleştiğinde, hastaların üst kollarındaki yaşlanma belirtilerinde de azalma görülür.

Şekilsiz kollar

Koltuk altı bölgesini hedeflemek kolay değildir ve bu bölgeyi kaslandırmada  ve şekillendirmede sorun yaşayan birçok kişi bunu sadece cerrahi ile yapabilir. Kol germe ameliyatı daha iyi konturlu ve yapılı üst kollara sahip olmanızı sağlar.

Kol Germe prosedürü için iyi bir aday kimdir?
Sağlıklıysanız ancak üst kollarınızın görünümünden memnun değilseniz, kol toparlama  ameliyatı için iyi bir aday olabilirsiniz. Hastaların ameliyat ve  sonuçları konusunda gerçekçi olmaları önemlidir.